خدمات پسیو شبکه در تهران

طراحی و اجرای پسیو شبکه در تهران

از اصلی ترین بخش‌های نصب و راه اندازی شبکه، طراحی پسیو شبکه می باشد که شامل پیاده سازی و اجرای زیرساخت شبکه می‌ باشد. کلمه پسیو در لغت به معنی غیرفعال است. اجرای خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری خدماتی جدا از خدمات اکتیو شبکه بحساب می آید و هیچ گونه فعالیتی بر روی دیتای در حال گذر در شبکه انجام نمی‌ شود.

اصطلاح پسیو شبکه Network Passive، یک اصطلاح غیر علمی است اما در هر صورت در حوزه خدمات شبکه به کار می‌رود. در واقع خدمات پسیو شبکه به نصب، راه اندازی و پیاده سازی زیرساخت شبکه، خدمات کابل کشی شبکه و ترانکینگ، نصب و راه‌اندازی تجهیزات شبکه و سرور، راه‌اندازی اتاق سرور و دیتاسنتر و نصب و راه اندازی زیرساخت تلفن، برق ، UPS و غیره گفته می‌شود. این مرحله شامل راه اندازی  نرم افزاری شبکه های کامپیوتری نمی باشد. پس از اجرای امور پسیو شبکه، مرحله نصب و راه اندازی نرم‌افزاری سیستم ها آغاز می شود که به آن خدمات اکتیو شبکه گفته می‌شود.

خدمات اجرای زیر ساخت شبکه - Passive Network

یکی از خدمات پسیو شبکه کابل کشی شبکه است که به عنوان ستون فقرات یک شبکه مورد استفاده قرار می گیرد؛ بدون وجود خدمات پسیو، امکان راه اندازی یک شبکه وجود نخواهد داشت. یکی از عواملی که به شدت بر کیفیت یک شبکه تاثیر دارد، سرعت یک شبکه است. پس هر قدر در مرحله اولیه راه اندازی یک شبکه به کیفیت خدمات پسیو بیشتر دقت شود شبکه ای با سرعت بالاتر و کیفیت بهتر خواهد بود. مجموعه نت سورت با بیش از 5 سال سابقه در زمینه خدمات پسیو شبکه، تلفن سانترال، ویپ و دوربین های مداربسته در تهران خدمات حرفه ای و با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می نماید.

زیر ساخت شبکه در تهران

مناسب‌ترین قیمت اجرای پسیو شبکه در سال 1402

برای دریافت قیمت طراحی و اجرای پسیو شبکه و پیش فاکتور پروژه زیرساخت شبکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارائه خدمات اجرای پسیو شبکه در نت سورت:

اجرا و پیاده سازی پروژه های پسیو و زیرساخت شبکه از اصلی‌ترین فعالیت های شرکت خدمات پسیو شبکه نت سورت می باشد. از برتری های نت سورت نسبت به سایر شرکت های پسیو شبکه این است که کارشناسان ما با  دقت و وسواس بسیاری بخش راه اندازی زیرساخت شبکه را انجام می دهند. تمامی امور ارائه شده با تضمین و کیفیت عالی می باشد. ما خدمات متنوعی را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ ارائه می‌دهیم که عبارتند از:

  • مشاوره اجرای زیرساخت شبکه و ارائه راهکارهای لازم 
  • نظارت، مدیریت و کنترل و پشیبانی پروژه های زیرساخت شبکه و IT
  • طراحی شبکه و نقشه شبکه
  • ارائه لیست تجهیزات مورد نیاز پسیو شبکه (LOM) با توجه به بودجه و نیاز مشتری
  • برآورد هزینه خدمات پسیو شبکه
  • اجرای کابل کشی شبکه بصورت استاندارد، تلفن، برق 
  • خدمات دوربین مداربسته
  • اجرا زیرساخت شبکه به صورت استاندارد و ساختار یافته
  • ارتقا و بهینه سازی زیرساخت شبکه قدیمی
  • داکت کشی و ترانکینگ شبکه
  • نصب نود، پریز، کیستون‌ و پچ پنل و سایر اتصالات
  • نصب، مرتب سازی و آرایش رک های ایستاده و دیواری
  • طراحی و اجرای پروژه اتاق سرور و دیتاسنتر
  • نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه
  • نصب سنسور و تجهیزات هوشمند سازی جهت کنترل زیرساخت‌ شبکه
  • طراحی و استاندارد سازی اتاق سرور
  • نصب تجهیزات الزامی شبکه مانند: سوئیچ، روتر، سرور، رادیو و …
  • ارائه نقشه از اجرای پروژه‌های شبکه

انواع خدمات نت سورت در بخش زیر ساخت شبکه

نت سورت با ارائه خدمات متنوع در زمینه خدمات پسیو شبکه، تلفن های سانترال و ویپ و دوربین های مداربسته توانسته جلب رضایت بسیاری از مشتریان خود را طی این سالیان طولانی داشته باشد و همواره سعی می نماید با ارائه خدمات مطلوب و به موقع اعتماد بیشتری را از مشتریان کسب نماید..

آرایش رک

آرایش رک مسئله ای است که معمولا در زمان اجرای خدمات پسیو شبکه کمتر به آن توجه می شود. زمانی که تجهیزات شبکه از قبیل پچ پنل، روتر ها، سوئیچ ها در رک قرار می‌گیرند، نحوه کابل‌کشی آنها بسیار اهمیت خواهد داشت چرا که عدم وجود برنامه مناسب جهت آرایش کابل ها در یک رک باعث می شود کابل های شبکه بصورت نامنظم درهم تنیده شوند و مدیریت آنها توسط تکنسین های شبکه در آینده دشوار شود

تامین تجهیزات پسیو شبکه

تامین تجهیزات اصلی برای زیرساخت شبکه نیازمند مشورت با یک کارشناس متخصص می باشد که قبل از انجام هرکاری باید این مشاوره انجام شود. برندها و کیفیت های این تجهیزات در بازار بسیار متنوع است و انتخاب صحیح این اقلام در عملکرد صحیح شبکه در دراز مدت بسیار تاثیرگذار است

مشاوره و اجرای زیرساخت شبکه

هر شبکه کامپیوتری باید با توجه به نیازهای سک سازمان طراحی و اجرا شود. بدیهی است که در صورت طراحی نادرست و غیراستاندارد شبکه در زمان استفاده با مسکلاتی همراه خواهد بود که باید هزینه زیادی جهت نگهداری شبکه و رفع عیوب آن انجام داد

ترانکینگ و کابل کشی شبکه

ترانکینگ و کابل‌ کشی شبکه از جمله خدمات مجموعه ما می باشد. پس از مرحله طراحی شبکه، اولین مرحله اجرای کابل‌کشی و ترانکینگ است که باید با رعایت استانداردها و اصول  خاصی پیاده سازی شود

اصلاح زیر ساخت شبکه

در اصلاح زیرساخت شبکه به بررسی تجهیزات موجود، سرویس های نصب شده و نحوه عملکرد شبکه می پردازیم و پس از آنالیز برای ارتقا و بهبود عملکرد شبکه مناسب ترین راهکار و تجهیزات را پیشنهاد می کنیم.

شرکت نت سورت با چندین سال سابقه در زمینه خدمات پسیو شبکه و نصب دوربین مداربسته و نصب تلفن سانترال و راه اندازی تلفن ویپ می تواند با شرکت و سازمان شما همکاری کند.