راه اندازی تلفن ویپ

راه اندازی تلفن ویپ در تهران

کلمه ویپ ( VoIP ) مخفف عبارت Voice over IP است. فناوری VOIP تا حدودی مشابه تلفن های معمولی می باشد. در سیستم ویپ، به جای سیم‌کشی‌های قدیمی تلفنی، خدمات مربوط به آن از طریق شرکت های ارائه‌دهنده اینترنتی ارائه می گردد.

سیستم VoIP (صدای بر روی پروتکل اینترنت) فناوری‌ است که به کاربران اجازه می‌دهد به جای خطوط تلفن سنتی تماس‌های صوتی و چندرسانه‌ای خود را از طریق اینترنت برقرار کنند . به زبان ساده، این فناوری سیگنال‌های صوتی آنالوگ را به بسته‌های داده دیجیتال تبدیل کرده و قابلیت ارسال آنها را از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

یک سیستم VoIP به طور معمول شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار و اجزای شبکه است که با همکاری هم، این سرویس را فراهم می‌کنند. کاربران می‌توانند از طریق یک تلفن VoIP، یک برنامه softphone روی کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه خود، یا یک سیستم تلفن IP فعال، به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

سیستم‌های VoIP چندین مزیت نسبت به سیستم‌های تلفن سنتی دارند، از جمله هزینه‌های پایین‌تر، انعطاف‌پذیری بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته مانند ویدئو کنفرانسینگ، اشتراک گذاری صفحه نمایش و ضبط تماس. این سیستم‌ها توسط کسب و کارهای همه اندازه و اندازه گیری به کار گرفته می‌شوند و به طور عام در میان مصرف‌کنندگان نیز رواج دارند.

کارکرد سیستم تلفن ویپ

نحوه عملکرد یک سرویس ویپ به این صورت است که سیگنال‌های صوتی مخاطبان را به داده‌های دیجیتال تبدیل می‌کند و آن دیتاها را را از طریق بستر اینترنت به مقصد مورد نظر انتقال می‌دهد. و پس از رسیدن به مقصد این دیتاهای دیجیتال مجدد به سیگنال های صوتی قابل درک تبدیل می شود. با استفاده از این سیستم می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، با افرادی در سرتاسر جهان تماس برقرار کنید.

مناسب‌ترین قیمت خدمات راه اندازی ویپ در سال 1402

برای دریافت قیمت راه اندازی تلفن ویپ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی سیستم ویپ VoIP

در ادامه به چند مورد از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای راه اندازی ویپ می پردازیم:

  • زیر ساخت شبکه

  • خطوط آنالوگ

  • خط سیپ ترانک

  • گیت وی

  • تلفن آی پی

  • هدفون

  • سرور

  • اینترنت

راه اندازی تلفن ویپ در تهران

نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ VoIP

راه اندازی و نصب سیستم ویپ VOIP باید حتما توسط متخصصان انجام شود. پس دقت کنید که پیش از هر گونه اقدام باید از کارشناس حرفه‌ای در زمینه ویپ کمک بگیرید تا از صحت و درستی پیاده‌سازی شبکه شرکت یا سازمان خود اطمینان حاصل نمایید . زیرا که راه اندازی ویپ بدون داشتن اطلاعات کافی ممکن است مشکلاتی را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت نت سورت با چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی تلفن ویپ و دیگر خدمات پسیو شبکه و نصب دوربین مداربسته و نصب تلفن سانترال می تواند با شرکت و سازمان شما همکاری کند.