نصب تلفن سانترال در تهران

خدمات نصب و راه اندازی تلفن سانترال در تهران

امروزه وجود تلفن سانترال در مراکز تجاری، اداری و سازمانی نقشی حیاتی و مهم را ایفا می‌کند و از تجهیزات مهم شرکت ها بحساب می آید. شرکت ها و سازمان ها برای مدیریت خطوط شهری و ارتباطات تلفنی خود، نیازمند نصب و راه اندازی یک مرکز سانترال هستند. می‌توان گفت که سانترال، هسته اصلی این مرکز محسوب می‌شود. اما دستگاه مرکز سانترال نمی تواند به تنهایی نیازهای یک شرکت  را برآورده کند. بدون نصب تلفن سانترال راه‌اندازی یک مرکز تلفن، غیر ممکن می باشد.

مناسب‌ترین قیمت خدمات نصب تلفن سانترال در سال 1402

برای دریافت قیمت راه اندازی سانترال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با دستگاه و تلفن سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از نیازهای امروزی برای رفع مشکلات ارتباطی در یک شرکت، سازمان یا کارخانه است. دستگاه سانترال دارای مدل ها و قابلیت های متفاوتی است که بسته به نیازهای یک مجموعه قابل انتخاب و استفاده می باشد.

سیستم‌های ارتباطی سانترال پاناسونیک مسئولیت برقراری ارتباطات درون شبکه‌ای را بر عهده می گیرند و امکان مدیریت بین شعب مجموعه ها را فراهم می کند. به این منظور که امکان ایجاد تماس سریع و بدون هزینه را فراهم می سازد. سیستم سانترال قابلیت ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه، با هدفمند و بهینه‌سازی ارتباطات میسر می‌سازد و همچنین می‌توان خارج از محدوده تماس حاصل نماییم.

پس از راه اندازی دستگاه سانترال و تنظیم خطوط داخلی، کارمندان برای استفاده از این خطوط، نیاز به تلفن سانترال دارند. تلفن های سانترال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به جای اتصال مستقیم به خطوط آنالوگ مخابراتی، به یکی از خروجی‌های دستگاه سانترال، متصل می‌شوند. تلفن‌های سانترال پاناسونیک در سه دسته تولید می شوند:

  • تلفن سانترال آنالوگ
  • تلفن سانترال هایبرید 
  • تلفن سانترال دیجیتال 

راه اندازی سانترال شرکت ها

نکات مهم در نصب سانترال پاناسونیک

گام اول برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن در شرکت یا سازمان، نصب دستگاه سانترال است. ارائه خدمات نصب تلفن سانترال توسط کارشناسان زبده نت سورت به بهترین شکل ممکن انجام می شود. در کل در هنگام نصب سانترال پاناسونیک، بهتر است به چند نکته داشته باشید:

انتخاب مکان مناسب برای نصب سانترال پاناسونیک

اولین موردی که باید به آن توجه کنیم انتخاب یک محل مناسب برای قرار گیری دستگاه سانترال روی دیوار است. این مکان باید از کف زمین فاصله مناسبی داشته باشد تا رطوبت و گرد و خاک کمتری به سانترال منتقل گردد.

 نقشه مخابراتی مناسب برای راه اندازی تلفن سانترال

 تعیین مسیر خطوط مخابراتی از ورودی مخابرات تا سانترال و کاربران است. پس از تعیین کردن مسیر، باید یک نقشه کامل از رنگ‌بندی خطوط مخابراتی، شماره خط و رنگ‌بندی کابل‌های داخلی تهیه گردد. در هر اتصالی که داریم ( مانند ترمینال و پست) باید به تفکیک رنگ، زوج سیم‌های ورودی و خروجی و شماره هر پورت در نقشه درج شود. پس از برنامه‌ریزی مرکز و سطح دسترسی کاربران، این نقشه تکمیل خواهد شد.

نصب سانترال پاناسونیک و تجهیزات جانبی

بر اساس دستور‌العمل ارائه شده در دفترچه راهنما، ابتدا باید پایه های مناسب روی دیوار نصب شود و دستگاه سانترال در محل مورد نظر قرار بگیرد. در صورتی که تجهیزات جانبی دیگر مانند موزیک پشت خط، دستگاه ضبط مکالمات، باتری و … مورد نظر باشد، پس از نصب این دستگاه‌ها در محل مناسب، باید آنها را به سانترال متصل کنیم.

انجام تنظیمات دستگاه سانترال

در این مرحله دو روش وجود دارد: برنامه‌ریزی تلفنی و کامپیوتری. پس از انتخاب روش مناسب، فرایند انجام تنظیمات سانترال را شروع می شود. ابتدا تنظیمات عمومی مانند تاریخ سیستم و تعیین شماره و نام داخلی‌ها صورت می گیرد. سپس خطوط شهری روی سیستم، طبقه بندی می شود و بر اساس نیاز کارفرما، سطح دسترسی هر خط شهری را برای داخلی‌های مختلف، تنظیم می کنیم.

 

شرکت نت سورت با چندین سال سابقه در زمینه خدمات پسیو شبکه و نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی تلفن ویپ می تواند با شرکت و سازمان شما همکاری کند.